piątek, 14 kwietnia 2017

Q&A ~ Wiosna

Hejka to Scarlett ;) Witam już w Kwietniu 💖  Bardzo dziękuję za taką
aktywność i tyle komentarzy jesteście najlepsi :* Bardzo dziękuję też Emmie za aż tyle pytań 💖
W czarnym napiszemy pytania, w niebieskim odpowiedzi od Rózi, a w fioletowym odpowiedzi ode mnie (Scarlett). To zaczynamy.

 1) Jaki styl włosów preferujesz (kręcone, proste, itp.)
 Hmmm naturalne mam lekko kręcone i myślę, że takie ;) i rozpuszczone
Naturalnie mam proste włosy, ale czasami lubię sobie pofalować lekko. Ostatnio uwielbiam sobie robić dwa warkocze wieczorem i rano jak się budzę to mam lekko falowane. Robię to bo jak mam proste włosy to wyglądają bardzo cienkie i jest ich bardzo mało, a jak są pofalowane to wygląda jakbym miała więcej włosów.

2) Masz jakieś etui na telefon czy inne elektroniczne urządzenie?
Tak na telefon takie zwykłe czarne :)
Mam etui na telefon, jest kolorowe oko na białym tle. (podobne jak na zdjęciu )
Obraz znaleziony dla: colourful eye melted crayon
3) Kolekcjonujesz jakąś gazetę?
Nie za bardzo ale jak gdzieś jestem np. u fryzjera to lubię sobie poczytać.
Nie, wole czytać książki.
4) Czy zdrowie kotki się polepszyło? (n/t naszych SMS-ów)
 Tu wam troszkę wyjaśnię moja  kicia dostała reakcji alergicznej na coroczną szczepionkę bardzo się martwiłam potrzebne były zastrzyki, było to dla mnie okropnie trudne ale jest już zdecydowanie lepiej Fifiś odpoczywa.
-------------
5) Kogo lubisz na ekranie oglądać? (chodzi o aktorki i aktorów)
 Ostatnio to Russela Branda (w komediach), Johnnego Deppa, Emme Watson, Isle Fischer i wielu innych ;)
Johnnego Deppa, Jackie Chana, Emmę Watson.
6) Jaki film ostatnio oglądałaś?
 Taką komedie "Wieczór Panieński" z Islą💖
Terminatora 1,2,3,4 ( 5 nie działała :(  )
7) Czy czułaś się kiedyś bardzo szczęśliwa?
 Tak było wiele takich sytuacji nie, których nawet nie pamiętam.
Ja tak samo, ale ostatnio byłam bardzo szczęśliwa kiedy w Dubaju spotkałam jednego z moich ulubionych piosenkarzy, Conor'a Maynard'a!❤
8) Lubisz patrzeć w lustro ?
 Mam taką głupią przypadłość, że u siebie w domu to tak lubię zobaczyć kilka razy jak wyglądam i w ogóle ale jakoś tak u innych (w innych domach, sklepach) to nie za bardzo tak jakbym im nie ufała. Nie umiem tego za bardzo wyjaśnić ;)
Lubię, bo zawsze mi się wydaje że mam coś nie tak z włosami, szczególnie jak mamy sobie robić zdjęcie. Według mnie włosy mają bardzo ważną rolę.
9) Jaką część biżuterii lubisz najbardziej?
 Noszę tylko kolczyki i bransoletkę na kostkę więc chyba te dwie.
Dla mnie kolczyki, bransoletki (na nogę i rękę) , i naszyjniki.
10) Lubisz brokatowe szminki czy lakiery do paznokci?
 Szminek nigdy nie miałam ale lakiery uwielbiam ostatnio próbowałam koloru malinowego z błyszczącym brokatem💖
Uwielbiam, szczególnie lakiery. Po włosach jeszcze ważne dla mnie są paznokcie.
To  ja już kończę widzimy się w następnej notce ( filmiki ze skoków zobaczycie za tydzień.) Na resztę pytań odpowiemy w następnym poście! Więcej pytań możecie zadać w komentarzach (jeszcze nie za późno)!
Pozdrawiam
Scarlett
❤❤❤

3 komentarze:

  1. Hej, bardzo ciekawe odpowiedzi, ja bardzo lubię patrzeć w lustro, ćwicząc mimikę - przez to nauczyłam się podnosić jedną brew :) Też bardzo lubię oglądać Johnny'ego na ekranie.
    Wow, naprawdę fajnym przeżyciem było spotkać swojego ulubionego piosenkarza - ja mam tyle ulubionych osob, że nie wyrabiam na zakrętach, też chciałabym kogoś poznać na żywo.
    W typowo kosmetycznych sprawach też z się z Wami zgadzam :D Kolczyki są super, w szczególnosci wiszące i czarne :*
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę miłego dnia, zapraszam do mnie ♥
    Emma <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie umiem podnosić jednej brwi i zgadazam się że super poznać kogoś na żywo można zobaczyć jacy są naprawdę jak kamery ich nie śledzą.
      Pozdrawiam
      Scarlett

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :)
    Dobrze, że stan kotki się polepszył.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń