środa, 29 marca 2017

30 dniowe wyzwanie i Q&A ;)

Hejka ;) tu Rózia na początku chciałam wam bardzo podziękować za waszą aktywność na blogu i pod ostatnim postem 💕 Słyszeliście może o 30 dniowych wyzwaniach ?? ostatnio się nimi zainteresowałyśmy wydaję się to fajny zestaw ćwiczeń na cały miesiąc pokaże wam wybrane przez nas :) A pod koniec kwietna zobaczymy efekty.
"30 DAY SIT UP CHALLENGE"
To nic innego jak przysiady. Zobaczymy co nam z tego wyjdzie, jest to dobry plan bo przynajmniej wiem co mam robić i nie muszę się zastanawiać ;) Oby się nam udało. A wy ćwiczyliście kiedyś według takich wyzwań ? Miałam też pomysł, że jeśli macie ochotę nas bliżej poznać możemy zrobić Q&A wystarczy zostawić kilka pytań pod tym postem a my na wszystkie odpowiemy w następnym z góry dziękuje jeśli ktoś je zada :*A druga sprawa jak już wiecie jeżdżę konno i mam treningi dwa razy w tygodniu jeżeli chcielibyście się czegoś dowiedzieć, chciałabym też zrobić o nich kilka postów ale nie wiem czy was to interesuje dlatego na blogu powstanie ankieta śmiało głosujcie to się nam bardzo przyda :D A jeżeli sami chcecie coś zmienić albo macie pomysły to piszcie w komentarzach ;) Jeżeli chcecie żeby wasz blog znalazł się w zakładce polecanych to napiszcie mi jego adres i zobaczcie czy się już tam znajduje :) Teraz tylko czekamy do kwietnia i zaczynamy wyzwanie. Następny post będzie od Scarlet nie wiem tylko kiedy dokładnie bo jest teraz na Sri Lance. Na blogu dodałam też muzykę na razie tylko moje pięć piosenek kolejne pięć będzie od Scarlet. Miłego słuchania ;)

11 komentarzy:

  1. ja zrobię 5 przysiadów i mam dość xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś robiłam takie wyzwania, jednak nic nie zastąpi treningu na siłowni, przysiady ze sztangą dużo szybciej dają efekty i są one lepsze :) Polecam, trenuję już od ponad pół roku i nie wrócę już do ćwiczeń w domu :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za taką opinie bo takich właśnie potrzeba ;) Sztangi raczej sobie nie załatwię więc poszukam czy gdzieś u mnie są siłownie :)

      Usuń
  3. Nigdy nie robiłam tego typu wyzwań, ale chyba zacznę z Wami ćwiczyć - w tym wieku nastolatkowym trzeba dbać o figurę, skorzystam z tego :) Q&A - już piszę pytania:
    1) Jaki styl włosów preferujesz (kręcone, proste, itp.)
    2) Masz jakieś etui na telefon czy inne elektroniczne urządzenie?
    3) Kolekcjonujesz jakąś gazetę?
    4) Czy zdrowie kotki się polepszyło? (n/t naszych SMS-ów)
    5) Kogo lubisz na ekranie oglądać? (chodzi o aktorki i aktorów)
    6) Jaki film ostatnio oglądałaś?
    7) Czy czułaś się kiedyś bardzo szczęśliwa?
    8) Lubisz patrzeć się w lustro?
    9) Jaką część biżuterii lubisz najbardziej?
    10) Lubisz brokatowe szminki czy lakiery do paznokci?
    11) Jaki okres w życiu człowieka uważasz za najlepszy?
    12) Częściej piszesz coś na komputerze czy ręcznie?
    13) Często robisz selfie?
    14) Lubisz kolorować?
    15) Co kiedyś uwielbiałaś, a teraz na to nie możesz patrzeć?
    16) Czy oprócz kotków miałaś kiedyś jakieś inne zwierzę?
    17) Znasz Christinę Aguilerę?
    18) Słuchasz czasem muzyki klasycznej?
    19) Co sądzisz o obecnej polityce? (sorry, musiałam)
    20) Masz pomysł na kolejny film miesiąca?
    Mam nadzieję, że pytania się przydadzą, zawsze coś mogę dopisać :) Ja zmykam, by polecić tego bloga, bardzo mi się podoba <3 Taki świeży i wiosenny, gratuluje pomysłu ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznego dnia :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pytania! Odpowiemy na nie w następnym poście.

      Usuń
  4. Jestem właśnie w trakcie wykonywania bardzo podobnego wyzwania z przysiadami i brzuszkami :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja próbowałam robić takie właśnie wyzwanie z przysiadami, lecz moje kolana odmawiają posłuszeństwa, ponieważ kiedyś je "uszkodziłam" i teraz nie mogę ich zbytnio nadwyrężać, więc musiałam skończyć :/. Jednak niedługo chyba wezmę się za takie wyzwanie tylko z brzuszkami. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj jakieś ćwiczenia bez uzywania kolan. Powodzenia z brzuszkami!

      Usuń
  6. super post, życzę powodzenia z przysiadami i dziękuję za dodanie do polecanych, fajnie byłoby poczytać o jeździe konnej:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś wytrwałam całe 30 dni tych przysiadów! :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne wyzwanie!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń